ABI OÜ
04. märts 2013

EAS: StartSmart! sarja seminar keskendub seekord idufirmade turundusele

7.-8. märtsil toimub Tallinnas turunduse seminar StartSmart! Marketing&Metrics, kus rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid jagavad alustavatele ettevõtjatele praktilisi nõuandeid, kuidas jõuda klientideni loodava toote või teenuse väärtuse sõnumiga.



"Idufirmade turunduses on oluline keskenduda tulemuse reaalsele mõõtmisele – see on vajalik, et saada turult tagasisidet võimalikult varases faasis ja kogu arendusprotsessi jooksul. See aitab vältida olukordi, kus toodet lihvitakse, kuni see on ideaalne, kuid keegi seda ei vaja. Kiire reageerimine usaldusväärse tagasiside baasil on idufirmade turundamises kõige tähtsam," rääkis Eesti ja Soome ettevõtjatele suunatud programmi StartSmart! üks partnereid, Eesti Arengufondi investeeringute eest vastutav Heidi Kakko.

Tunnustatud ekspertide abiga vastatakse muuhulgas küsimustele, miks on oluline rääkida oma lugu, olla aus ja läbipaistev; mis on inbound marketing ja kuidas panna kliendid tootest või teenusest rääkima. "Tänapäeva turundus ei ole enam Mad Men-stiilis diivanil lamamine, kuni hea idee pähe tuleb. Ideid tuleb genereerida iga päev ja seegi on alles algus. Turundajad peavad olema võimelised žongleerima mitme projektiga samaaegselt, jälgima inimeste tegevusi ning leidma parimaid viise, kuidas viia kokku tooteid ja nende tarbijaid. Tänapäeva turundus on rohkem sihikindlale tegutsemisele kui inspiratsiooni ootamisele rajatud," ütles üks esinejatest, ZeroTurnaround asutaja Jevgeni Kabanov.

Lisaks Kabanovile kõnelevad seminari esimesel päeval kohvikus Sinilind hinnatud turunduslektor Geoff Ramm ja Euroopa saja parima tehnoloogiaärinaise hulka valitud Paula Marttila. Ramm on andnud hoo sisse paljudele kapitalipuuduses alustavatele ettevõtetele, käivitanud legendaarseid turundusideid ning nõustanud ülemaailmseid suurettevõtteid nagu Honda, Toyota ja Chrysler. Marttila on tuntud idufirmade nõustaja ja hooandja, kes muuhulgas on loonud digitaalse kirjastamis- ja tarbijaveebi lahendused Põhjamaade juhtivale meediagrupile Schibsted.

Ettekannete jätkuks toimub 7. märtsi õhtul kohvikus Sinilind kontaktüritus, millele eelneb ettevõtete lühiesitlus, kus idufirmadel on võimalus oma äriideele ekspertidelt vahetut tagasisidet saada. 8. märtsil jätkatakse Technopolis Ülemiste ruumides töötoaga, kus turundusteemasid käsitletakse praktiliste harjutuste kaudu.

Lisainfot seminari, esinejate ja registreerimise kohta saab StartSmart! kodulehelt.

Seminari esimesest päevast tehakse veebi vahendusel ka otseülekanne, mida saab jälgida kodulehelt.

StartSmart! on konverentside, praktiliste seminaride, töötubade ja suhtlusvõrgustikku laiendavate ürituste sari, mis on suunatud Eesti ja Soome alustavatele ettevõtjatele. Üritustesari kestab 2013. aasta keskpaigani ja seda organiseerivad koostöös Eesti Arengufond, Aalto Ülikool Soomes, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), Technopolis Ülemiste ja konsultatsioonifirma BDA Consulting. Projekti kaasrahastas Euroopa Liit Kesk-Läänemere Interreg IVA 2007-2013 programmist.

Lisainfo

 

Allikas: http://www.eas.ee/et/eas/pressikeskus/uudised?option=com_content&view=article&id=5061

   ...